Εκτύπωση

Έναρξη η-μαθημάτων

on . Posted in Ανακοινώσεις

Με βάση την υπ'αριθμ 794/ΓΔ4/5-1-2021 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ το σχολείο μας συνεχίζει το εκπαιδευτικό του έργο με τηλεκπαίδευση από
Παρασκευή 8-1-2021

Υπενθύμιση - Γενική Ενημέρωση


1. Έναρξη μαθημάτων καθημερινά στις 8:30πμ.
2. Οι ηΑίθουσες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών είναι διαθέσιμες από το μάθημα [Σχολικό Έτος 2020-21 ] στην πλατφόρμα eclass.
3. To πρόγραμμα μαθημάτων, οι ώρες λειτουργίας και οι καθημερινές ανακοινώσεις δημοσιεύονται στην σχολική μας ιστοσελίδα
4. Όλα τα μέλη της Σχολικής Κοινότητας οφείλουν να παρακολουθούν καθημερινά το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο (οι γονείς αυτό που έχουν δηλώσει εγγράφως με την ΥΔ οριστικής εγγραφής, οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί τον προσωπικό τους λογαριασμό στο ΠΣΔ από την  διεύθυνση https://webmail.sch.gr ).
5. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας των υποδομών του ΥΠΑΙΘ (eclass, eme, email, grafis, σχολική ιστοσελίδα  κλπ) η ενημέρωση θα γίνεται μέσω της εναλλακτικής διεύθυνσης https://20gym-patras.blogspot.com

6. Στα προσωπικά emails των μαθητών στο ΠΣΔ (βλ. http://webmail.sch.gr) θα αποσταλεί (την Δευτέρα 11/1/2021) αρχείο με τον ΤΡΟΠΟ και τον ΧΡΟΝΟ που οι διδάσκοντες θα  ενημερώσουν τους γονείς-κηδεμόνες για την μαθησιακή πορεία των μαθητών/τριών.
7. Για οποιοδήποτε θέμα (π.χ τεχνική υποστήριξη, διευκρινήσεις για τα μαθήματα κλπ) μπορείτε να επικοινωνείτε με το σχολείο στο τηλέφωνο 2610-640750 ή στο η-δωμάτιο του διευθυντή καθημερινά 8:30-14:00.


 *** ΠΡΟΣΟΧΗ ***

Οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών που αντιμετωπίζουν μόνιμη ή παροδική δυσκολία συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση (π.χ αδυναμία πρόσβασης στο internet, προβλήματα με τον τεχνολογικό τους  εξοπλισμό) οφείλουν να το δηλώσουν εγκαίρως συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα

[ Δήλωση προβλημάτων συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση ]

ώστε να αναζητήσουμε την ενδεδειγμένη λύση για να μην κινδυνεύσει η
ΕΠΑΡΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗ
του μαθητή ή της μαθήτριας.

Εκτύπωση

ΕΠΕΙΓΟΝ: Κατανομή μαθητών Γυμνασίου σε ΛΥΚΕΙΑ

on . Posted in Ανακοινώσεις

ΕΠΕΙΓΟΝ
Καθορισμός ζωνών ευθύνης ΛΥΚΕΙΩΝ με βάση τις διευθύνσεις μόνιμης κατοικίας

Επιβεβαίωση στοιχείων μέχρι
Δευτέρα 14/12/2020

Παρακαλούμε τους κηδεμόνες μαθητών και μαθητριών της Γ Γυμνασίου να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία που έχουν αποσταλεί στο προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του γονέα-κηδεμόνα και στο προσωπικό email του μαθητή στο ΠΣΔ.

(*) για οδηγίες-βοήθεια παρακαλούμε να συνδεθείτε στο δωμάτιο Webex Meetings του διευθυντή
ή επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2610-640750

 

[ Επιβεβαίωση ]

Εκτύπωση

Ενημέρωση Σχολικής Κοινότητας

on . Posted in Ανακοινώσεις

Το ΥΠΑΙΘ με την  168081/ΓΔ4/10-12-2020 εγκύκλιο μας απέστειλε  τα παρακάτω έγγραφα και ζητάει να ενημερωθεί η Σχολική μας Κοινότητα 

01. Οδηγίες για προστασία στο διαδίκτυο

02. Οδηγίες για σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση (αγόρια)

03. Οδηγίες για σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση (κορίτσια)

04. Οδηγίες για ενδοοικογενειακή βία

 

(*) έχει αποσταλεί και ηλεκτρονικό μήνυμα στα προσωπικά email των γονέων και των μαθητών (στο ΠΣΔ). Παρακαλούμε να διαβάσετε τις οδηγίες, η ασφάλεια των μαθητών μας προέχει πανω από όλα!

Εκτύπωση

Παράταση αναστολής λειτουργίας των σχολείων μέχρι 14/12/2020

on . Posted in Ανακοινώσεις

Με αφορμή την παράταση της αναστολής λειτουργίας των σχολείων μέχρι 14/12/2020 και την πιθανή επέκταση, τα ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία προβληματίζονται και προσπαθούν να βελτιώσουν τις διαδικασίες που ακολουθούν.
Η διαδικασία αυτή ξεκίνησε και στο σχολείο μας... 

  • ανατροφοδότηση από μαθητές (Παρασκευή 6/12, 4η ώρα)
  • κανονισμός λειτουργίας τηλεκπαίδευσης (Τετάρτη 9/12, 6η-7η ώρα)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Οι ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ άλλαξαν (δείτε το email σας στο http://webmail.sch.gr με θέμα "Αλλαγή Μυστικής Λέξης (από 7/12/2020)" )
  • Αλλάζει η διαδικασία διαχείρισης των τεχνικών προβλημάτων από 7/12/2020 ως εξής:
    • σύνδεση στο δωμάτιο του διευθυντή για διερεύνηση-επίλυση του τεχνικού προβλήματος από την Ομάδα Υποστήριξης καθόλη την διάρκεια του σχολικού ωραρίου (όχι μόνο στα διαλείμματα)
    • αν υπάρχει αδυναμία σύνδεσης στο δωμάτιο του διευθυντή δηλώνεται τηλεφωνικά το πρόβλημα (2610-640750) και δίνονται σχετικές οδηγίες

(*) για ΑΠΟΥΣΙΕΣ που αποδεδειγμένα οφείλονται σε ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (μόνιμα ή παροδικά) μπορεί να γίνει δήλωση από τον γονέα-κηδεμόνα είτε με υποβολή σχετικής  φόρμας είτε με αποστολή email στη διεύθυνση του σχολείου (έχουν σταλεί σχετικές οδηγίες στο email των γονέων και των μαθητών) για να ληφθεί υπόψη αν υπάρξει σχετική, νομοθετική ρύθμιση.

 

Εκτύπωση

Ανατροφοδότηση από μαθητές

on . Posted in Ανακοινώσεις

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου

Ολοκλήρωση 4 εβδομάδων τηλεκπαίδευσης
Ανατροφοδότηση από τους μαθητές μας

WordCloud

(...αυθόρμητη έκφραση του τι σκέφτονται οι μαθητές μας για αυτές τις 4 εβδομάδες)

Το σχολείο μας
προβληματίζεται, συζητά, αναλύει, αναστοχάζεται

 

Συνεχίζουμε αναζητώντας απαντήσεις-λύσεις στα προβλήματά μας
:-)

all.jpg

Συνδεδεμένοι επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 8 επισκέπτες και κανένα μέλος