2ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δυτικής Ελλάδας και τα Παραρτήματα Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, συνδιοργάνωσαν το 2ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο με τίτλο: «Μαθηματικές Προ(σ)κλήσεις στον 21ο αιώνα», το Σαββατοκύριακο 15 και 16 Μαρτίου 2025, στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών. Η διοργάνωση τέλεσε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών.
Το Συνέδριο είχε ως βασικούς στόχους οι μαθητές/-τριες: 1) να αποκτήσουν κίνητρα, να ασχοληθούν ερευνητικά με πτυχές της Επιστήμης των Μαθηματικών, που τους κεντρίζουν το ενδιαφέρον και θα επιδράσουν ουσιαστικά στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό, 2) να ανακαλύψουν τη σύνδεση των Μαθηματικών με άλλες επιστήμες (θεωρητικές, υγείας, θετικές ή τεχνολογικές), ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και 3) να διαπιστώσουν την αξία των Μαθηματικών στην καθημερινότητα του πολίτη του 21ου αιώνα και να αντιληφθούν τη συμβολή τους στη διαμόρφωση του μέλλοντος.
Το σχολείο μας συμμετείχε με τον Διευθυντή Αντώνιο Γεράνιο σε Προεδρείο σε αίθουσα παρουσιάσεων καθώς και με ομάδα 14 μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα τις/τους: Βασιλική Βασιλοπούλου (Β2), Ραφαήλ Μανωλόπουλο (Β4), Ηλία Μπουσγούνη (Β2), Παναγιώτα Νικολακοπούλου (Β4), Χριστίνα Νικολακοπούλου (Β4), Αικατερίνη Νικολάου (Β4), Δήμητρα Παπαδοπούλου (Β4), Στέλλα Άννα Παπαδοπούλου (Β4), Γεώργιο Πήλιο (Β4), Παρασκευή Σαραντοπούλου (Β4), Χρυσούλα Ταγκαλάκη (Β4), Λουκά Τζόλα (Β4) και Γεωργία Χαραλαμπάκη (Β4). Η παρουσίαση είχε θέμα: «Μπορούν τα Chatbots να Καλλιεργήσουν τη Μαθηματική Σκέψη; Μια Έρευνα με Μαθητές Γυμνασίου». Η ερευνητική εργασία που εστίασε στην Τεχνητή Νοημοσύνη, υλοποιήθηκε ως αποτέλεσμα της συνεργασίας του 20ου Γυμνασίου Πατρών και των Κέντρων καινοτομίας του ΙΤΥΕ – Διόφαντος υπό την επίβλεψη της Μαρίας Γιαννίση, αποσπασμένης εκπαιδευτικού.
Δείτε φωτογραφίες από τη δράση, πατώντας παρακάτω: