Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Αρχαία Μεσσήνη και Συμμετοχή σε Πανελλήνιους Αθλητικούς Αγώνες


Στο σχολείο μας, το σχολικό έτος 2023-24 εκπονήθηκαν τα περιβαλλοντικά προγράμματα: "Ανακαλύπτοντας το περιβάλλον μέσα από τις τέχνες" και "Η Τέχνη του Περιβάλλοντος".
Οι μαθητές που εκφράστηκαν συναισθηματικά μέσα από τα συγκεκριμένα προγράμματα ζωγράφισαν, φωτογράφησαν, σχεδίασαν, δημιούργησαν μουσική και κινηματογράφική ταινία, αποτυπώνοντας με αυτόν τον τρόπο τα συναισθήματά τους στις υπέροχές δημιουργίες τους.
Έτσι, έδειξαν σε όλους μας ότι η επιστήμη της Βιολογίας και η Τέχνη αλληλοσυμπληρώνονται και όταν κάποιος τις συνδυάσει, μαγικά η μία αναδεικνύει την άλλη.
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Βασιλική Χρυσανθακοπούλου (Βιολόγος) και Βασιλική Σταθοπούλου (Καλλιτεχνικών)
Το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (ΜΕΤ) τίμησε την Κυριακή 4/12/2022 τους εθελοντές και χορηγούς που συνέβαλαν με τις δράσεις τους στην εξωστρέφεια του Πανεπιστημίου Πάτρας και στην προσφορά τους σε διάφορα επίπεδα.
Ανάμεσα στους εθελοντές τιμήθηκε και το 20ο Γυμνάσιο που συμμετείχε σε Πολιτιστικά Προγράμματα το σχολικό έτος 2021-22
Πολιτιστικά προγράμματα 2021-22
[ Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση ]
Τα πολιτιστικά προγράμματα συντόνισαν οι εκπαιδευτικοί
Τσαρούχα Χριστίνα ΠΕ02 και Μανωλοπούλου Κωνσταντίνα ΠΕ02

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 19 επισκέπτες και κανένα μέλος