Ο λαχανόκηπος του Σχολείου μας (συνέχεια)
Η Περιβαλλονιτκή μας ομάδα, που ασχολείται με τον λαχανόκηπο του Σχολείου μας, συνεχίζει την προσπάθειά της κα βλέπει αυτή να παίρνει σάρκα και οστά. Τα λαχανικά μας μεγαλώνουν και σε λίγο θα είναι έτοιμα για κατανάλωση! Με τη βοήθεια του Δήμου, έγινε μια ενημέρωση για την κομποστοποίηση σε ολόκληρο το σχολείο και ξεκινήσαμε την όλη διαδικασία με ένα κάδο που επίσης παραχωρήθηκε από το Δήμο, για το σκοπό αυτό.

Το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Ανθρώπινα Δικαιώματα του σχολείου μας πραγματοποίησε στις 25 Ιανουαρίου 2016 εκπαιδευτική παρέμβαση με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε θέματα ζωτικής σημασίας για τη ζωή των μαθητών και τις σχέσεις γονέων – παιδιών,
Για την φετεινή σχολική χρονιά αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε μια δραστηριότητα βιωματική και εκπαιδευτική παράλληλα: να ασχοληθούμε με τη δημιουργία λαχανόκηπου στο σχολείο μας και παράλληλα να φροντίζουμε και τα δέντρα που υπάρχουν στην αυλή μας. Μαθητές από διάφορες τάξεις συμμετέχουν στη δραστηριότητα αυτή και με πολύ όρεξη ξεκινήσαμε τη δουλειά.