ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΣΤΡΟΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ «ΩΡΙΩΝ - ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΤΡΑΣ»
Το 20ο Γυμνάσιο Πάτρας σάς προσκαλεί να συμμετάσχετε στην «Αστροβραδιά», την οποία διοργανώνει από κοινού με την Αστρονομική Εταιρία Πάτρας «Ωρίων», την Πέμπτη 14/05/2026 στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Η εκδήλωση θα ξεκινήσει περίπου στις 20:45 και κατά τη διάρκειά της θα παρατηρήσουμε με τηλεσκόπια πλανήτες, αστέρες, γαλαξίες και νεφελώματα. Επίσης, μέσω της ουρανογραφίας που θα λάβει χώρα, θα μάθουμε να αναγνωρίζουμε τους εαρινούς αστερισμούς και ταυτόχρονα θα μιλήσουμε για την ιστορία της παρατήρησης των ουράνιων σωμάτων, αλλά και την αστρονομία γενικότερα.
Είσαστε όλοι ευπρόσδεκτοι!!!
Την εκδήλωση οργανώνει η κα Βασιλική Χρυσανθακοπούλου (Βιολόγος).



